Oyun açıklaması:

Ruh eşiniz, vakitsiz eceline nasıl ulaşsın? Uçan balonlara tutunmuş giderken, kaçınılmaz sonuna doğru mu düşsün istersiniz, yoksa boks eldivenleriyle ölesiyle dövülmesini mi?

Kontrol tuşları:

Oyun için fareyi kullanın.

Diğer oyunlar:

Ruh Eşini Patakla
Web sayfanıza Ruh Eşini Patakla ekleyin! Bu kodu sayfanıza kopyalayın.
GÖZDE AKICI (50 dakika önce)

Bence CEYLİN doğru söylüyo çünkü neresi zevkli allahaşkına biri söylebilirmi 1000 tl vercem qalla töbe töbe ne saçma oyun var siz orda zaten bu arada 17 yaşındayım 14 yaşındaki bir çocuğa iyi olmadığına bahse girerim x/

Musa (52 dakika önce)

Bence oyunda miğde bulandırıcı bişey yok yorumuna baktımda 10 yaşındakilern altı gibi sözler kullanıyosun üstünde olsaydın miğden bulanmıazdı CEYLİn senin hiç mi biyerin kanamadı? - _-

Ceylin (53 dakika önce)

ne saçma bence gerçekten miğde bulandırıcı bir düzgün yorum yazan yok /

Cem YILMAZ TUĞRULCAN (19 saat önce)

Çok güzel oyun sinirlerim gidiyo neyse gerçek hayatta da böyle bişey olsa sevgililerimize yaparız kurtuluruz XD

Musa (19 saat önce)

40 Yıl düşünsem aklıma gelmezdi bu oyunu oynamak yeni gördüm yorumlara bakılırsa 10 yaş üstü galiba ben 14 yaşındayım oynuyorum çok zevkli )

Cevdet KURUSAP (19 saat önce)

Editörüm muhteşem dahianelikk )

EDİTÖR (19 saat önce)

NEDEN GİRMİYO BİLMİYORUM MELİKESU OYUNU OYNAMAK İÇİN İNDİRİP VEYA YÜKLEMEDİĞİN EKSİK BİRŞEYLER OLABİLİR DAHA SONRA TEKRAR DENE!

mElİkEsu (19 saat önce)

Editörüm ben oyuna giremiyorum NEDEN?

EDİTÖR (19 saat önce)

OYUN SADECE LEPTOPLARDA TAM EKRAN OYNANILABİLİYOR ... SORULARINIZA CEVAP YAZMAYA DEVAM EDİYORUZ HAYDİ ARKADAŞLAR...

EDİTÖR (19 saat önce)

NE YAZIKKİ OYUNLARI BEN KURMUYORUM FATİHCİM )

Oyun için yorum yazın:

(Adın)
Kalan karakter sayacı: 1000
Google Reklamları:
Google Reklamları:
Ücretsiz internet oyunları. Aksiyon oyunları, Strateji ve Savaş oyunları. Çocuk, Çizgi Film ve Giysi Giydirme oyunları, Barbie ve Moda oyunları, Futbol ve Maç oyunları, Macera oyunları, Yapboz oyunları

Gamedoz.com internet oyunları merkezinde, internet bağlantınız olduğu sürece online olarak ücretsiz oyunların keyfini sürün.

İletişim
Reklam ya da diğer konularda bizimle iletişime geçmek için e-posta adresi: 

Copyright © 2008 - Gamedoz.com, tüm hakları saklıdır.