Gamedoz.com İnternet Oyunları Merkezi
Kendi Ülkeni Yarat
Oyna
Kendi ülkeni yarat. Evler ve sokaklar inşa et ve onları istediğin yere yerleştir.
Diğer oyunlar:

Oyun yorumları

rabia (2 yıl önce)

adı üstünde kendi ülkeni kur savaş oyunu mu bu ya bence çok güzel müzik gerçekten dilime dolanıyor ama yaptığım ülkeyi görseniz bayılırsınız çok güzel bir ülke yaptım bence süper bir oyun : ) ; ) : D

güzel ajan kız emilia (2 yıl önce)

bence çok iyi ama sola fare ucugidince ülke kaybpluyo

ajan suç2 (2 yıl önce)

bencede güzel arda ve ben kızım.

haticenur olmez (2 yıl önce)

FENA DEĞİLMİŞ CANIM BEN ON YARGILI DAVRANDIM

Adsız (2 yıl önce)

güzel de müzik biraz kulak tırmalayıcı

haticenur olmez (2 yıl önce)

bu nasıl oyun müzik evela cok saçma kulak kalması

Adsız (2 yıl önce)

WEĞPER ŞLW ERODWSRDWFATİN

ajan suç (3 yıl önce)

ben buradan çıkıyorum başka yerde eğlenceli suç aramaya gidiyom

yabancı (3 yıl önce)

bu ne ulan çinlilerin yaptığı oyuna bak

oyun canavari (3 yıl önce)

hic guzel diyil hem cok meraksiz

melike (3 yıl önce)

nasıl savaşıcazzz

arda (3 yıl önce)

mütiş naden kimse beğenmedi ki

AYTEN (3 yıl önce)

COK MERAKSIZ OFF)))

duygu (3 yıl önce)

Apyrsu mustafa

mustafa (3 yıl önce)


neresi eğlenceli

mustafa (3 yıl önce)

bunun neresi eğlenceli

mustafa (3 yıl önce)

bu nasıl bir oyun*

mustafa (3 yıl önce)

çok gıcık kaptım

mustafa (3 yıl önce)

bu nasıl bir oyun hiç anlamdım

mustafa (3 yıl önce)

ben bunu beğenemediiimmm

Elif (4 yıl önce)

Beyenmedim.

ben sedanur mey (4 yıl önce)

meyvelibahçede okuyorum 7 d ye gidiyorum sınıoftaki herkezi kızkanıyorum

emir (4 yıl önce)

oyunu oynadım hiç güzel degil league of legends oynayın

yılmaz reis (4 yıl önce)

kardeşler oyun güzel ama kısıtlı küçücük alana yetmiyo. keşke oyunu güzelleştirmek için daha çok alan yapsalardı

tuba bozbek (4 yıl önce)

iyide anlamadım neresi güzel

Adsız (4 yıl önce)

madem guzel bende oynuyom)

emil novruzov aerbaycan (4 yıl önce)

cok guzel oyun ben herzaman oynuyorum

aysel (4 yıl önce)

ayyy bune bee saçma sapan bişi hiç bir amacı yokk (

helena (4 yıl önce)

bir az guzel oyun

ali (4 yıl önce)

bu nası bi oyunla böle : S amaçsız

öznur (5 yıl önce)

süperde fazla eşyalar yok ama yinede güzel bir oyun : ) tavsiye ederim

polat (5 yıl önce)

adsız olanı polat olcaktı

maria (5 yıl önce)

bu oyun çok güzel

selena (5 yıl önce)

çok güzel bir oyun

Özlem (5 yıl önce)

Ben bu oyunları çok beğendim herkese tavsiye ediyorum.

melek (5 yıl önce)

bu oyunu çok beğendim arkadaşlar herkese tavsiye ediyorum süper bir oyun inanılmaz çok beğendim bence çok eğlenceli herkes bunu oynasın çok eğlenecekler iki üç defa oynicaklar bence diyorum kim bu oyunu yarattıysa ona çok teşekkür ederim herkese iyi yaşamlar herkesi öpüyorum küçüklerimin gözlerinden ööperim saygılar ve sevgilerimle arkadaşlar güle güle

arzu (5 yıl önce)

müzik çok güzel ya. Ama oyunu beğenmedim
aysu sana da yuh yazmışın selamları yuh yuh yuh YUH ...

semra (5 yıl önce)

çoook güzelll

Buğse (5 yıl önce)

Daninoyu çok seviyorum bol bol yiyiyorum.

ilknur (5 yıl önce)

Bu çok güzel birşey herkes bunu oynasın.

gamze (5 yıl önce)

Süper bir oyun

Adsız (5 yıl önce)

berfin sana katılıyorum

esra (5 yıl önce)

çoookkk güzelll oyun herkese tavsiye ediyorum

yusuf (5 yıl önce)

süper oyun birşey diyemiyorum

berfin (5 yıl önce)

o kadar çok seçenek var ki seçemiyorsun çok güzel bir oyun sık sık danino yiyiyorum herkesin oynamasına teklif ederim

aysu (5 yıl önce)

ve burdan tüm arkadaşlarıma selam yolluyorum
ve hasanpaşa i. ö. o. nun öğretmenlerine selam yolluyorum ve dayılarımın oğullarına

aysu (5 yıl önce)

çok güzel ve sık sık danone yiyorum

Ö. FARUK KURT (5 yıl önce)

VAKTİN NASIL GEÇTİĞİNİN FARKINDA OLMUYOR İNSAN ÇOK ÇOK GÜZEL Bİ OYUN

gizo (6 yıl önce)

super bi dünya yarattım askerler 100000 üc kalenin toplamı 12585
tır super

Google Reklamları:
Ücretsiz internet oyunları. Aksiyon oyunları, Strateji ve Savaş oyunları. Çocuk, Çizgi Film ve Giysi Giydirme oyunları, Barbie ve Moda oyunları, Futbol ve Maç oyunları, Macera oyunları, Yapboz oyunları

Gamedoz.com internet oyunları merkezinde, internet bağlantınız olduğu sürece online olarak ücretsiz oyunların keyfini sürün.

İletişim
Reklam ya da diğer konularda bizimle iletişime geçmek için e-posta adresi: