Gamedoz.com İnternet Oyunları Merkezi
Sanal Köylüler
Oyna
Köylüleri kabilelerinin gelişimi için eğiterek onlara yardım edin.
Diğer oyunlar:

Oyun yorumları

ONUR (4 yıl önce)

Editörüm soruma yanıt verirseniz sevinirim

ONUR (4 yıl önce)

Editörüm oyundaki adam niye hey diyo ona bir çare yok mu.

merve (4 yıl önce)

bu oyun biraz saçma başka seyde olabilirdiD

barbi (4 yıl önce)

iyi diyil

gökhan (4 yıl önce)

inci sus laa

Catlak görl =D (4 yıl önce)

Bence sanalika daha güzel ; ) yalnız oyunda hergün 4 bin sanil yükleyebiliyorsaan. : )

kafadan at (5 yıl önce)

nası bir oyun adam hey diyip duruyo

mehmet (5 yıl önce)

bana göre en güzel online oyun sanalika çünkü oyunda anemon sitesinde ev sevgi apartmanında hayat resisendede en pahalı kıyafet ve 23 sayfa eşya var siz o oyunda ezme oldunuz için

sanalcı (5 yıl önce)

bu ne abi ya böyle oyun mu olur S

eylül (5 yıl önce)

ben odunu eve goturttüm ama başka birşey yapılmıyor herhalde herkes sanalikayı biliyordur D

ekermoviç (5 yıl önce)

anladıysam arab oluyumm D

utku (6 yıl önce)

anladıysam arap olayım :DD

lady popular (6 yıl önce)

arkadaşlar güzel bir oyun ama hedefi ne onu bilsem süper ötesi bi oyun bilen varsa yazsın lütfen

Adsız (6 yıl önce)

güzel o kadar

inci (6 yıl önce)

merak etmeyin köylüleri eğitin devam

edanur (6 yıl önce)

bence çok güzel ama anlayana. hatta bir atasözümüz var. anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az gelir.

ZEYNO (7 yıl önce)

BU OYUNDA NELER OLUYORKİ HİÇ ANLAMADIM

winx club (7 yıl önce)

anladım da bu insanlarla ne yapacazzzz

furkan (7 yıl önce)

anlamadım valaha anlayana helal olsun

semih (7 yıl önce)

bence süper oyun

dürem (7 yıl önce)

oyun iğrenç ötesi

irem (7 yıl önce)

bir şey anladıysam arap olayım:D

kurtarıcı (7 yıl önce)

aslında anlayabilen için oyun çok güzel

irem (7 yıl önce)

hiç bişe anlamadım anlayan söylesin

esin (7 yıl önce)

eminmisiniz

melek (7 yıl önce)

bu oyunun amacı ne? hemde bişey anlamadım saçmaaaaa

boş ver sen aldırma (7 yıl önce)

bu ne ya hiç bişe anlaşılmıyoor

utku (7 yıl önce)

harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ali (7 yıl önce)

çok bok bi oyun

Deniz (7 yıl önce)

Ben bu oyunu oynamıştım güzel bir oyundu ama anlamsızdı yinede az sevmedim az sevdim ama çoğunluk sevdim yani...

aybüke (7 yıl önce)

aaa ben bu oynu biliyorum çok güzel

eylem (7 yıl önce)

çok çocukça bir oyun tavsiye etmem (açıkçası ben bu oyunu sevmedim)

erkan (7 yıl önce)

çok güzel herkes oynasın

sıla (7 yıl önce)

ben pek beğenmedim

okan (7 yıl önce)

çok güzell

dilara (7 yıl önce)

bu oyunu çokkkkkkkk seviyorummm!!!!!!!!!

Google Reklamları:
Ücretsiz internet oyunları. Aksiyon oyunları, Strateji ve Savaş oyunları. Çocuk, Çizgi Film ve Giysi Giydirme oyunları, Barbie ve Moda oyunları, Futbol ve Maç oyunları, Macera oyunları, Yapboz oyunları

Gamedoz.com internet oyunları merkezinde, internet bağlantınız olduğu sürece online olarak ücretsiz oyunların keyfini sürün.

İletişim
Reklam ya da diğer konularda bizimle iletişime geçmek için e-posta adresi: