Gamedoz.com İnternet Oyunları Merkezi
Sims: Yavru Kedi ve Köpek Bakımı
Oyna
Eğer ev içinde evcil hayvan beslemenin nasıl birşey olduğunu biraz olsun anlamak isterseniz menüden köpeği ya da kediyi seçip similasyon(sims) oyununa şimdi başlayabilirsiniz. Onun keyifli zaman geçirmesi ve aç kalmaması için ilgilenmeniz gerekir. Eğer evcil yavru kedi veya köpeğinizle ilgilenmezseniz size karşı biraz yaramazlık yapabilirler :)
Diğer oyunlar:

Oyun yorumları

ŞİLA (4 yıl önce)

çok qüzəl

asd (4 yıl önce)

hayvanlar büyümomu

minel (4 yıl önce)

gerçek işte

minel (4 yıl önce)

mükenmel

rüya (4 yıl önce)

çıkmıyo ki güzel oyun olduğunu anlim

OYUN MÜKKEMMEL (4 yıl önce)

OYUN MUKKEMMEL

Remzi (4 yıl önce)

arkadaşlar size oyunu anlatıcam köpeğin istediklerini yapmaya çalışın köpeğinizi veya oyundaki kedinizi bol bol besleyin onların eylenmesini sağlayın başka odalara götürün bir şey gerekirse size her konuda yardım edebilirim oyunda bu arada çok iyi açiliyo. başka yapamadığınız soru varsa söleyebilir siniz ben size iletirim byb şuanlık hoşçakalın oyunu tavsiye ederim herkez oynasın olur mu abileri. DDD

Ecem (4 yıl önce)

Editörüm oyunu gerçek hayvanlara göre çok güzel yapmışsınız öncelikle emeğe saygı benimde küçük bir köpeğim var teşekkürler bu oyunu yaptığınız için bir
kez daha emeğe saygı teşekkkürler . DD

mert (4 yıl önce)

ben sizden daha üstünüm mallar hepinize diom haaa hahahah. daptallar

Mert (4 yıl önce)

Lale oyun bal gibi açiliyo mal mısın ya.

mert (4 yıl önce)

merhaba çok doğru sölüyon melis kumsalın hayvanlarını dinlemeye değil oy verip
yorum yapmaya geldik bu arada müthiş bir oyun emeğe saygı D.

melis (4 yıl önce)

kumsal biz oyun yorumluyoruz burda biz senin köpegni ve baligini konusmuyoruz burda

melis (5 yıl önce)

güzel oyun harbi

rüya (5 yıl önce)

çok güzelll

melisa (5 yıl önce)

süper oyun gerçeğe bakabilmek için ideal bir alıştırma hayvan alacak olanlara tavsiye ederim

aybike artar (5 yıl önce)

bence de açılmadı ama oyunu oynamak için kedi oyunlarına girebilirsiniz oyun çıkıyorr ben oynadım

Lale (6 yıl önce)

a evet acildi

Lale (6 yıl önce)

oyun acilmiyor. lutfen yardim edin

duygu (6 yıl önce)

çok güzel hiç sıkıcı değil

beyza (6 yıl önce)

kediyi odadan öbür odaya nasıl geçirecemki

kumsal (6 yıl önce)

oyun açılmıyor bir açılsa ama hiç gerçeğini merak etmeyin bir golden cinsi köpeğim var çok sevimli onu gezdirmek onunla oyun oynamak çok güzel ama bir de temizliğini sorun insan bıkıyor bir süre sonra artık bıkıyosun he bide 6 tane balığım var çok bıktım isteyen varsa gelsin alsın :D (tabiki şaka )

ışılsu (6 yıl önce)

oynayınca görebileceğim

murat (6 yıl önce)

Çok güzel bir oyun. Bende hayvanları çok seviyorum.

buğra (6 yıl önce)

birde gerçeğini alabilsek :)

TOKYO GIRL (6 yıl önce)

OYUNA GİREMİYORUM NASIL GİRECEĞİM?

rita (6 yıl önce)

çok müthiş oyun

sivas kangal (7 yıl önce)

guzel oyunlar var bunu kacirmayın bence

sivas kangal (7 yıl önce)

butun oyunlar guzeldir

sindirella seda (7 yıl önce)

bence çok güzel bi oyun hiç de sıkıcı değil tam istediğim gibi bi oyun

çisem (7 yıl önce)

ben bu oyunu çok beğendim

barbie (7 yıl önce)

ben hayvanları çok sevdiğim için hemde bu oyun çok güzel olduğu için süper

nazlı can (7 yıl önce)

bu oyunn çok güzel

prens (7 yıl önce)

çok güzel ben bunu dün ben tam 66 kere oynadım

pırıl (7 yıl önce)

ben bu oyunu başka sitelerdede
oynadım çok güzel ben bu oyunu 52 kere oynadım:D

bahar (7 yıl önce)

eh güzel sayılır

ezgi nur (7 yıl önce)

çok beğendim harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

aleyna (7 yıl önce)

çook güzel ama çok oynadınmı canın sıkılıyo yoksa güzel bence...

kül kedisi (7 yıl önce)

ayy çokk güzelllll

prenses zülal (7 yıl önce)

bence fena değil ama ondan daha güzelleri var.

melike (7 yıl önce)

şimdi anladımmmmmmmmmmmm

melike (7 yıl önce)

ben bişi anlamadım türkçe yapın şunu

çiğdem (7 yıl önce)

ehh fena değilll

elif (7 yıl önce)

abartmayın bence bu oyundan daha güzel oyunlar var ama emeğe saygııı :D :PP

çiğdem ebrar (7 yıl önce)

tek kelimeyle gok güzel

tek kelimeyle harikaaaa (7 yıl önce)

haaaaaaaaaaaaaaariikkaaaaaaaaaaaa

Google Reklamları:
Ücretsiz internet oyunları. Aksiyon oyunları, Strateji ve Savaş oyunları. Çocuk, Çizgi Film ve Giysi Giydirme oyunları, Barbie ve Moda oyunları, Futbol ve Maç oyunları, Macera oyunları, Yapboz oyunları

Gamedoz.com internet oyunları merkezinde, internet bağlantınız olduğu sürece online olarak ücretsiz oyunların keyfini sürün.

İletişim
Reklam ya da diğer konularda bizimle iletişime geçmek için e-posta adresi: