Sevgili Teknemi Tasarla

Oyun açıklaması:

Güneş parlıyor, dalgalar çarpıyor ve rüzgar esiyor. Yelken açmak için mükemmel bir gün. Ama önce bir tekneye ihtiyacımız var. Bir tekne alabilirdik ama bu pahalı olurdu. Ve onu kendimiz inşa etmenin tatminini yaşayamayız. Yani kendi teknemizi yapacağız. Haftalardır bunu planlıyorduk. Kitap okuyoruz, videolar izliyoruz ve uzmanlarla konuşuyoruz. Başlamaya hazırız. Malzemelerimizi topluyoruz: tahta, çiviler, aletler ve bir plan. Ahşabı istenilen ölçülerde keserek başlıyoruz. Daha sonra teknenin iskeletini monte ediyoruz. Zor bir iş ama ilerleme kaydediyoruz. Tekne şekillenmeye başlıyor. Bitmiş ürünü zihnimizde görebiliriz. Gece geç saatlere kadar çalışıyoruz ve sabaha teknenin işi bitiyor. Mükemmel değil ama bizim. Başardıklarımızdan gurur duyuyoruz. Tekneyi römorka yükleyip göle doğru yola çıkıyoruz. Tekneyi suya indirip yola çıkıyoruz. Rüzgar yelkenlerimizde esiyor ve biz bir maceraya atılıyoruz. Güneşin ve temiz havanın tadını çıkararak saatlerce yelken açıyoruz. Yüzmek ve balık tutmak için duruyoruz. Kıyı şeridini keşfediyoruz. Gözlerden uzak bir plajda piknik öğle yemeği yiyoruz. Mükemmel bir gün. Kendi teknemizi yaptığımız için çok mutluyuz. Yolculuğu çok daha eğlenceli hale getirdi.

Kontrol tuşları:

Oyuncu 1:
Fareye Sol Tıkla Oynat
Sevgili Teknemi Tasarla
Web sayfanıza Sevgili Teknemi Tasarla ekleyin!

Oyun için yorum yazın:

(Adın)
Kalan karakter sayacı: 1000
Google Reklamları:
Ücretsiz internet oyunları. Aksiyon oyunları, Strateji ve Savaş oyunları. Çocuk, Çizgi Film ve Giysi Giydirme oyunları, Barbie ve Moda oyunları, Futbol ve Maç oyunları, Macera oyunları, Yapboz oyunları

Gamedoz.com internet oyunları merkezinde, internet bağlantınız olduğu sürece online olarak ücretsiz oyunların keyfini sürün.
İletişim
Reklam ya da diğer konularda bizimle iletişime geçmek için e-posta adresi:
Vagon

Copyright © 2008 - Gamedoz.com, tüm hakları saklıdır.